Isnin, 7 Mac 2016

SAYA PENGEDAR SAH CALIPH TERENGGANU-ID NO PGR 137



Assalamualaikum


Saya merupakan salah seorang pengedar sah Caliph Supplement Terengganu..so kepada ibu bapa yang ingin mendapatkan jus Caliph di kawasan Kuala Terengganu boleh lah menghubungi saya whatsapp di ☏ 011-3913 7911..Boleh LIKE PAGE https://www.facebook.com/Caliph-Kids-Supplement-Terengganu-1666156676936998/?ref=aymt_homepage_panel

bersedia POS ke seluruh Malaysia..yang dekat2 bandar Kuala Terengganu,Manir atau kawasan sekitar yang tak nak pos,jangan risau saya sedia untuk COD terus pada anda 。◕‿◕。..Buat pembelian sekarang dan anda berpeluang mendapat HARGA ISTIMEWA + FREE POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA + FREE GIFT. Khas untuk pelanggan saya sahaja :)retail dan borong di alu-alukan..







TUNGGU DULU..!!

(baca sampai habis yerr)

Jika anda buat pembelian sekarang,anda berpeluang mendapat DISKAUN 10% untuk belian ulangan sempena PROMOSI BULAN MAC..lebih JIMAT & BERBALOI TAU..beli banyak2 lagi jimat..dahlah dapat FREE GIFT,tambah pulak dengan KUPON DISKAUN..◕ ‿- so tunggu apa lagi,jom order caliph untuk anak2 tersayang dan jadi pembeli bertuah.





☏011-3913 7911
☏011-3913 7911
☏011-3913 7911

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
❤Kalau suka tekan LIKE.
❤Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang semua...



 
Copyright 2016 Reserved to Kasih Aamina Design By Cik Nurfarah