Ahad, 13 Mac 2016

Caliph Cereal - Nutritions for Eyes

Apakah Caliph Cereal- Nutritions for Eyes?? 

Caliph Cereal merupakan sejenis supplement utk mata yg diformulasi dlm bentuk cereal yang sangat lazat. Fokus utama produk ini adalah utk membantu penjagaan mata anak anak di usia muda.

Seperti yg kita tahu mata merupakan organ pemberian Allah yang sangat bernilai sehingga sejurus selepas kita dilahirkan mata adalah antara organ utama yg akan di periksa oleh doktor. ...


Kami sangat mengutamakan supplement yg mudah di makan oleh anak anak. Kerana kami percaya betapa hebat sesuatu supplement tapi jika anak anak tidak mahu konsume ianya tetap tidak memberi manfaat.

Kerana itu supplement ini diwujudkan dalam bentuk makanan harian iaitu Cereal yg lazat.

Dengan Caliph Cereal kami yakin anak anak akan mudah konsisten untuk minum setiap pagi kerana rasanya yg dijamin lazat serta kandungan gula yg selamat kerana kami hanya menggunakan gula purasweet. (Gula buah)

Pengambilan supplement khas utk mata sangat penting . Ramai ibu bapa tidak sedar mata bukan sekadar untuk melihat dan mengamati objek tetapi ianya berkait rapat dengan tumbesaran sempurna kanak kanak terutamanya dari segi rohani dan jasmani.

Tambahan lagi pada zaman sekarang anak anak terdedah dengan permainan gadget tanpa batasan serta pembelajaran back-to-back yg memenatkan mereka. Dari sekolah ke kelas tambahan hingga ke malam kelas agama.

Sekiranya deria penglihatan mula terganggu maka tumbesaran kanak kanak juga akan turut terganggu dan secara tidak langsung ini akan membantutkan pergerakan fizikal dan juga keupayaan mental kanak kanak.

Semua faktor ini amat penting untuk menjadikan kanak kanak berupaya hidup secara sihat dan cergas. Setiap ibubapa patut berwaspada dan tahu tentang perkembangan penglihatan anak mereka (Dr.Haliza Mutalib)

Anak adalah anugerah terindah dlm hidup kita. Menjaga serta memastikan mereka mendapat khasiat terbaik adalah impian setiap ibu dan bapa. Kami hanya memberi anda cadangan serta menawarkan produk yg kami yakini selamat dan baik kesanya dengan izin Allah.
.


Caliph Cereal - Nutritions for Eyes.
.
.
Caliph Cereal ialah produk kedua dibawah rangkaian pengeluar produk kanak kanak paling digemari dan dipercayai iaitu Caliph Kids Supplement.
.
Bahan bahan di dalam Caliph Cereal ialah Carrot yg tinggi dgn Beta Karotene (baik utk mata dan tinggi kandungan Vitamin A utk imunisasi).
Susu kambing, yg sgt tinggi dgn kandungan kalsium,magnesium,fosforus &protein utk kekuatan tulang, gigi dan otot.
Maltodekstrin, gula kurang manis berasaskan Purasweet yg membekalkan tenaga kpd kanak2.



.
Dengan penyediaan yg mudah dan lazat, anak anda pasti menyukai Caliph Cereal yg sgt berkhasiat ini. InshaAllah.
.
Ini adalah usaha kami.. Semoga kita semua mendapat manfaat di atas nya.
.
Jom gantikan sarapan pagi anak anak anda dgn Caliph Cereal dan Jus Caliph utk perkembangan minda dan kesihatan anak anak anda.

BERIKAN ANAK ANDA MAKANAN SUNNAH TERBAIK..





COMBO PACK SEMPENA PROMOSI PENGENALAN PRODUK
Nak tahu harga Cereal ni? Harga asal ialah RM 55 sepeket(berat 500g) tetapi pihak HQ telah mengadakan harga promosi sehingga 27 Feb 2016 ini iaitu RM45 sepeket sahaja ( belum termasuk postage ) Jadi dengan ini saya ingin mengadakan jualan combo sempena harga promosi ini. Hanya RM 110 Free postage. Anda boleh jimat RM25. Anda berminat? Last 27 Feb ini shj. 
 NAK ORDER SILA WHATSAPP SEGERA KE 011-3913 7911 untuk dapatkan harga DISKAUN khas untuk pelanggan saya ◕‿◕


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
❤Kalau suka tekan LIKE.
❤Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang semua...



 
Copyright 2016 Reserved to Kasih Aamina Design By Cik Nurfarah